Reklamematerialer

Hos Step Print Power får vi igen og igen den samme melding fra vores kunder:
Giveaways er stadigvæk populært! Altså giveaways som i gimmicks, merchandise og reklamematerialer i mange forskellige afskygninger.
Det hele med en klar afsender påtrykt, så logo, budskaber og kontaktinformationer fremgår.

Reklamematerialer med stor gemmeværdi for modtagerne
Den slags reklamematerialer er stadig og på alle måder en meget enkel og lige så effektiv måde at nå ud til dine kunder på. Det er samtidig nogle ”medier”, der har stor gemmeværdi for dine modtagere. De gemmer med andre ord dit logo, dine kontaktinformationer og dine budskaber i længere tid, fordi de bruger og genbruger dine reklamematerialer.
De ligger på skrivebordet, hænger på væggen, står i kantinen.
De bliver båret, brugt og flyttet med rundt.
Undervejs giver de dig samtidig synlighed hos de øvrige modtagere, der ser og oplever dine materialer, når de er i brug.

Kun fantasien sætter grænser
Step Print Power tilbyder dig adgang til en meget bred vifte af reklamematerialer og giveaways.
Det rækker fra traditionelle til utraditionelle reklamematerialer og merchandise. Fra kuglepenne og kasketter til ure og nøgleringe. Det hele med dit logo og/eller firmanavn på.
Det er egentlig kun fantasien, der sætter grænser!

Husk: Hvis du vil blive liggende på kundens skrivebord, kan en limet blok med dit logo på også være en god og effektiv løsning

Kontakt og til en snak om merchandise
Tag kontakt til Step Print Power, hvis du vil høre mere om dine muligheder.
Et godt udgangspunkt for snakken er altid, hvem du gerne vil udlevere dine reklamematerialer og dit merchandise til, og hvor du gerne vil gøre det.
Er det i forbindelse med en valgkamp, hvor du gerne vil kombinere postkort med bolcher og kasketter? Er det på en markedsplads, hvor dine kuglepenne vil være et hit? Er det til at lægge på sædet i den lokale sportshal, når der næste gang er kamp eller sponsorevent i hallen?
Der er kort sagt mange, mange muligheder for at sætte en god og effektiv pakke af giveaways sammen.

Kasper Valeur Zinck-Jørgensen

Udviklingschef