Emballagedesign – æsker, etiketter, svøb m.m.

Der er mange former for emballage og indpakning, der kan bære dit logo og dine budskaber rundt til mange modtagere. Det kan være æsker, etiketter, ringbind, mapper, billetlommer og mange andre emballageformer, der ofte har høj gemmeværdi.
En vellykket og velfungerende emballage har også en anden funktion. Den formidler nemlig ofte også nogle mere praktiske informationer. Det kan være om et produkt, en løsning, et arrangement du reklamerer for e.l.

Positivt, sjovt og anderledes design
Hos Step Print Power har vi flere muligheder for at skabe et unikt og ikke mindst effektivt emballagedesign til dig. For det første har vi store erfaringer i formater, former, trykformer. materialer osv. på selve emballagen. For det andet har vi dygtige grafikere, der kan hjælpe dig med at udfylde de enkelte flader på emballagen. Det gør de for eksempel med….:
–     synligt logo
–     en tydelig afsender
–     kontaktinformationer (minimum www-adresse)
–     nyttige budskaber
–     elegant grafik, der samtidig følger en eventuel designlinje

Kort sagt: Step Print Power hjælper dig med at kombinere en række muligheder, grafisk og emballagemæssigt, så du står med en flot og effektiv emballage.

Fra vinetiketter til produktæsker og svøb
Ikke bare når det gælder format, materialer, trykform og design har du mange muligheder.
Der er stort set ingen produkter, vi ikke kan udvikle en unik og velfungerende emballage til.
Vi har erfaring med at kombinere det rette grafiske udtryk med det optimale materialevalg, når vi har udviklet emballager fra vinetiketter over produktæsker og svøb til fødevarer, tedåser og meget andet.

Undervurder ikke emballagens betydning
Step Print Power oplever indimellem, at emballagen til og indpakningen af for eksempel produkter er et undervurderet parameter. ”Er det virkelig så afgørende, at emballagen fungerer optimalt?”. Ja, det er ret afgørende, at dine produkter træder ud af mængden. Ude i butikkerne, på messer, ude hos kunder. Vi er stærke til at udvikle designs, der passer godt til designlinje, budskaber, målgruppe, prisniveau osv. Derfor er der virkelig nogle plus’er at hente for dine produkter, hvis vi sammen udvikler de optimale emballager til dem.

Kasper Valeur Zinck-Jørgensen

Udviklingschef