Eksklusivt partnerskab

Step Print Power indgår eksklusivt partnerskab

med ORES om eksponeringsløsninger i Danmark

”Vi glæder os over, at vi har fået et eksklusivt partnerskab med ORES for det danske marked. Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder nogle kvalitets-eksponeringsløsninger, der rammer deres budskaber helt ind og bringer dem helt ud”, fortæller Gitte Ravnskjær Nielsen, der er Business Development Manager hos Step Print Power.
– Når vi har udviklet og produceret medier og materialer til vores kunder, så kan vi via partnerskabet med ORES fremover tilbyde dem en ekstra finish på deres ting. For kunderne har ofte brug for en mulighed for at præsentere deres materialer, tryksager, bannere, plakater osv. Måske skal det rammes ind, hænges permanent op, tages med rundt på messer eller noget helt fjerde. Det giver vi dem nu adgang til via vores eksklusive partnerskab med ORES, der er kendt for sine eksponerings- og displayløsninger, siger Gitte Ravnskjær Nielsen om det tætte samarbejde med den anerkendte tyrkiske producent.

Standard, individuelt og one stop

Hos Step Print Power er man allerede vant til at arbejde med både standardløsninger og mere individuelle løsninger, når det handler om tryk, print, instore, outdoor osv.:
– Det forholder sig ikke anderledes, når det gælder eksponeringsløsninger, og hos ORES får vi adgang til både standardsystemer og til stærke muligheder for at udvikle costumized-løsninger sammen med vores kunder. På den måde kan de tilpasse eksponeringen til enkelte kampagner, målgrupper, messer og markedsføringsaktiviteter, siger Gitte Ravnskjær Nielsen og fortsætter:
– Både for vores kunder og for vores kolleger i Jysk Fynske Medier betyder det samtidig, at de kun skal henvende sig ét sted, hvis de har brug for løsninger, der bringer dem hele vejen fra idé over produktion og tryk til den endelige eksponering ude på Point of Sale. Det er en one stop-tilgang, som for eksempel kædekontorer, marketingafdelinger og skilte-/instorevirksomheder sætter stor pris på i en travl hverdag.

Stærke kombinationer: Print, tryk, digitalt og eksponering

Gitte Ravnskjær Nielsen og Step Print Power oplever i disse år, at det hos kunderne ikke er et
spørgsmål om enten/eller, når det handler om at vælge klassiske, fysiske eller digitale løsninger:
– Vi fornemmer, som også forskellige undersøgelser underbygger, at det i høj grad er kombinationen,
der er stærk for kunderne. Det er flere forskellige verdener af muligheder, der i en kombination
giver den bedste effekt. Fremover kan vi med ORES-løsningerne tænke mulighederne for eksponering
af deres budskaber endnu bedre sammen og endnu bredere ud.

Kontakt
Gitte Ravnskjær Nielsen
Business Development Manager,
Step Print Power
Mobil +45 20 69 25 21

Dato: 17.03.2022